
Huollot ja korjaukset
Korkea käyttöaste
Kolarit, normaali kuluminen tai päivittäminen uuden vaatimustason mukaiseksi - tilanteesta riippumatta me pidämme huolta koko trukkikalustostasi.
Huoltotoiminta
Säännöllinen huolenpito ja huolto on trukin moitteettoman toiminnan kannalta välttämätöntä. Yhdessä STILL Huollon kanssa huoltovälit, huoltosopimukset ja turvatarkastukset sovitaan juuri tarpeidesi mukaan. Näin ehkäistään korjauksia ennenkuin niihin on tarvetta. Kustannuksiin voidaan varautua etukäteen ja voit keskittyä omaan yritystoimintaasi.
Olemme myös kehittäneet jokaiselle trukkityypille huoltopaketteja. Sinulla on täydellinen pääsy ja läpinäkyvyys koko huoltotoimintaan, tarkastuksiin ja kustannuksiin linkistä STILL neXXt fleet.
Tilaa huolto →Korjaukset
Kolarit, normaali kuluminen tai päivittäminen uuden vaatimustason mukaiseksi - tilanteesta riippumatta me pidämme huolta koko trukkikalustostasi. STILL -huollon ensisijainen tehtävä on saada trukkinne toimintakuntoon mahdollisimman nopeasti. Omistautuminen, laaja kokemus ja tekninen osaaminen takaa koulutettujen STILL mekaanikkojen onnistumisen. STILL tehdaskoulutukset sekä on-line koulutukset pitävät mekaanikkojen tietotaidon aina ajan tasalla. Jokaista trukkimallia varten suunnitellut, aikaa säästävät korjausohjeet ja -prosessit joita koulutetut STILL mekaanikkomme noudattavat, luovat käytännön johon voit luottaa. Tämän lisäksi kaikki korjaustoimenpiteet tehdään yhteistyössä valmistusprosessimme kanssa.
Etätuki diagnostiikassa ja korjauksissa
Digitaalisten työkalujen kuten STILL neXXt Service Navigatorin ja neXXt Service Diagnostiikan kautta STILL mekaanikko näkee koko trukin dokumentaatioon ja pystyy jakamaan diagnostiikkatiedon STILL asiantuntijoiden kanssa reaaliajassa. Käyttämällä sovellusta, STILL neXXt reaaliaikaiset palvelut tekevät korjaustilausten helpoksi ja koko prosessia voidaan seurata reaaliajassa.

Olemme tukenasi.
Onko sinulla kysyttävää tai haluaisitko henkilökohtaista neuvontaa?
Sitten olet tullut oikeaan paikkaan. Asiantuntijatiimimme hoitaa pyyntösi - yksilöllisesti ja nopeasti.
Soita asiantuntijalle
Olemme käytettävissäsi maanantaista perjantaihin klo 09.00-16.00
Mitä tapahtuu kun olet pyytänyt yhteydenottoa?
- Saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse
- Asiantuntijatiimimme tarkastaa pyyntösi.
- Saat henkilökohtaisen vastauksen mahdollisimman pian.
Käytä yhteydenottolomaketta
Lähetä meille viesti - vastaamme sinulle mahdollisimman pian
Lisäpalvelut
Valikoima juuri tarpeisiinne sopivia huoltopaketteja - aina korjauskutsusta täyshuoltosopimukseen saakka.